Όταν ο Mythos και η ΑΚΤΟ δημιουργούν… το αποτέλεσμα είναι απλά «μυθικό»
Αθήνα, 7 Ιουλίου 2021 – Το καλοκαίρι έχει καταφθάσει και η μπύρα Mythos κάνει click στη στιγμή μέσα από τα Mythical Moments, μια δροσερή, «μυθική» συνεργασία με τον ΑΚΤΟ.
Η ιδέα γεννήθηκε στα… «άδυτα» της πανδημίας και η δημιουργικότητα δεν σταμάτησε ούτε στιγμή! Οι φοιτητές του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού ομίλου Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα, εμπνεύστηκαν από τις μυθικές ετικέτες και δημιούργησαν ένα φωτογραφικό ημερολόγιο με βασικό πρωταγωνιστή τα προϊόντα του Μύθου, που ξεδιπλώνεται στα social media της μάρκας, με περισσότερες από 40 φωτογραφίες! Ο Mythos, σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού, μαζί με τις δύο ακόμη ιδιαίτερες επιλογές του, Mythos ICE και Mythos 0.0, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους σπουδαστές του τμήματος φωτογραφίας, αναδεικνύοντας τη μάρκα σε ειδυλλιακά μέρη, urban σημεία και παραθαλάσσια τοπία, μέσα από εμβληματικές artsy εικόνες και την φρέσκια ματιά των νέων ταλέντων.
Συνδυάζοντας μοναδικά τη θεωρία με την καλλιτεχνική πράξη, η ενέργεια Mythical Moments έδωσε την ευκαιρία στους σπουδαστές να αφήσουν ελεύθερη την φαντασία τους, να δημιουργήσουν και να απασχοληθούν με αυτό που αγαπούν, ακόμη και υπό τις δύσκολες συνθήκες του lockdown. Εικόνες από την πρωτεύουσα, την επαρχία και τα νησιά, όπως Λίμνη Πλαστήρα, Ρόδος, Κάρπαθος και πολλά μέρη της Ελλάδας αποτέλεσαν τον φωτογραφικό καμβά στον οποίο δημιουργήθηκαν περισσότερες από 150 φωτογραφίες, υπό την καθοδήγηση των καταξιωμένων φωτογράφων και καθηγητών Γιάννη Γιαννακόπουλου και Ιουλίας Λαδογιάννη.
Η πρωτοβουλία ήταν διαγωνιστική μιας και με την ολοκλήρωση, οι φωτογραφίες αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή που αποτέλεσαν οι Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Βαγγέλης Μποκίδης, Brand Manager του Mythos και ο έμπειρος φωτογράφος Πάνος Γεωργίου, ξεχωρίζοντας τις τρείς καλύτερες φωτογραφίες ως νικητήριες. Το πρώτο βραβείο απέσπασε η Ελευθερία Χίντη, το δεύτερο βραβείο ο Κώστας Μανωλάς, και το τρίτο βραβείο, μετά από ισοβαθμία απέσπασαν οι Δήμητρα Σπυριδώνη και Ιωάννα Ανδρεοπούλου.
Ο Brand Manager του Mythos, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που το brand Mythos αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους νέους καλλιτέχνες, ειδικά σε συνθήκες που υπάρχει μεγάλη ανάγκη δημιουργικότητας. Το project Mythical Moments προάγει την έκφραση των νέων ταλέντων και θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες στο project και κυρίως τους σπουδαστές του ΑΚΤΟ για τις ξεχωριστές φωτογραφίες που μοιράστηκαν μαζί μας, καθώς και τους νικητές του διαγωνισμού για τη διάκρισή τους».
Φέτος το καλοκαίρι, συντονίσου στα social media του Mythos και ανακάλυψε όλα τα Mythical Moments!
Για περισσότερο Μύθο stay tuned στις σελίδες μας:
Facebook: @MythosBeerOfficial
Instagram: @mythos_beer
#MythicalMoments
#PantouYparxeiEnasMythos