Menu
responsible drinking banner.jpg

ΜΗΔΕΝΙΚΗ

Ανεύθυνη Κατανάλωση

Τα προϊόντα μας φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά και είναι συνώνυμα των στιγμών χαλάρωσης και χαράς. Ωστόσο, η κατάχρηση αλκοόλ, όπως η κατανάλωση από ανήλικους ή η οδήγηση σε κατάσταση μέθης, παραμένει ένα παγκόσμιο θέμα που πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Σημαντικό μέρος της αποστολής μας είναι να τονίζουμε διαρκώς τη σημασία της Υπεύθυνης Κατανάλωσης, σε οποιαδήποτε περίσταση, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να απολαμβάνουν τα αλκοολούχα προϊόντας μας πάντα με υπευθυνότητα. Για τον λόγο αυτό, το ηχηρό μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης είναι εμφανές στο σύνολο των συσκευασιών και των επικοινωνιακών υλικών των αλκοολούχων προϊόντων μας, ενώ ταυτόχρονα απέχουμε από κάθε είδους ενέργειες που απευθύνονται σε ανήλικους.

Στο ίδιο πλαίσιο, συνειδητά επιδιώκουμε να προωθούμε συνεχώς την κατηγορία της Μπύρας Χωρίς Αλκοόλ (AFB) στην ελληνική αγορά, διευρύνοντας παράλληλα και τις περιστάσεις κατανάλωσης. Για αυτό και υλοποιούμε σε σταθερή βάση πολυδιάστατες συνεργασίες με πελάτες και συνεργάτες μας, σε όλο το φάσμα των καναλιών, στοχευμένες συνέργειες με φορείς, καθώς και ενημερωτικές εκστρατείες, με βασικό και ενιαίο στόχο την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης.

Με τη μηδενική κατάχρηση αλκοόλ ως έναν εκ των βασικών πυλώνων του πλάνου βιώσιμης ανάπτυξής μας, εστιάζουμε επίσης σε δράσεις που αφορούν στους εργαζόμενους της εταιρείας μας, συνδυάζοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τις ασφαλείς μετακινήσεις τους. Έτσι, έχουμε εγκαταστήσει αλκοολόμετρο (Interlock) στο σύνολο των οχημάτων του εταιρικού μας στόλου, αποτελώντας την πρώτη εταιρεία, όχι μόνο στον κλάδο αλλά γενικότερα στη χώρα μας, που δίνει μια αποφασιστική και έμπρακτη απάντηση στο ζήτημα της ασφαλούς οδήγησης και της υπεύθυνης κατανάλωσης, ξεκινώντας από εμάς τους ίδιους, από το ανθρώπινο δυναμικό μας.

Προσαρμόσαμε τις φιλοδοξίες μας ώστε να συμπεριλάβουμε πρόσθετους στόχους και δράσεις, με νέα ορόσημα το 2030. Θα συνεχίσουμε να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση μέσω των μαρκών μας, των συσκευασιών μας και των τοπικών συνεργασιών μας. Εκτός αυτού, θα πάμε ακόμα πιο μακριά εμπλουτίζοντας το πρόγραμμα μας με νέους στόχους.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ

2030

100% των συσκευασιών μας να περιέχουν μήνυμα υπεύθυνης κατανάλωσης
100% αξιοποίηση συνεργασιών για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης
100% διαθεσιμότητα προϊόντων χωρίς αλκοόλ

 

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ;

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ/ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ/ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ

Ανάπτυξη και προσφορά προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ, ως μια θετική επιλογή για τους καταναλωτές

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Ενσωμάτωση της υπεύθυνης κατανάλωσης στη συνολική μας πρόταση αξίας προς τους καταναλωτές και πελάτες μας

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ

Συνεργασία με ειδικούς, συνεργάτες και τοπικές κοινότητες, για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης και την πρόληψη επιβλαβούς κατανάλωσης αλκοολούχων προϊόντων

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΣ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΣ

Αξιοποίηση της δυναμικής και των αξιών των προϊόντων μας σε όλα τα σημεία επαφής, ενθαρρύνοντας την υπεύθυνη κατανάλωση, μέσω της ενημέρωσης για τις επιπτώσεις του αλκοόλ

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ;

Ενημερώσου για τους υπόλοιπους πυλώνες δράσης μας
ΜΗΔΕΝΙΚΑ Ατυχήματα στην Εργασία

ΜΗΔΕΝΙΚΑ Ατυχήματα στην Εργασία

Η Υγεία & Ασφάλεια των ανθρώπων μας αποτελεί βασική και σταθερή προτεραιότητά μας και μέλημά μας είναι να επιστρέφουν όλοι στο σπίτι τους ασφαλείς, κάθε μέρα.

ΜΗΔΕΝΙΚΗ Σπατάλη Νερού

ΜΗΔΕΝΙΚΗ Σπατάλη Νερού

Έχουμε εντάξει τη Συσκευασία ως μια νέα περιοχή εστίασης ESG. Στο πλαίσιο αυτό, φιλοδοξούμε για ΜΗΔΕΝΙΚΟ Αποτύπωμα Συσκευασιών, διαμορφώνοντας νέους στόχους και δράσεις σε όλη την αλυσίδα αξίας μας, έως το 2030.

ΜΗΔΕΝΙΚΟ Αποτύπωμα Πρώτων Υλών

ΜΗΔΕΝΙΚΟ Αποτύπωμα Πρώτων Υλών

Έχουμε εντάξει τη Συσκευασία ως μια νέα περιοχή εστίασης ESG. Στο πλαίσιο αυτό, φιλοδοξούμε για ΜΗΔΕΝΙΚΟ Αποτύπωμα Συσκευασιών, διαμορφώνοντας νέους στόχους και δράσεις σε όλη την αλυσίδα αξίας μας, έως το 2030.